בלוג

אילו סוגי גזיבו קיימים ולמה הם מתאימים?

פתרונות הצללה וקירוי בישראל הם חשובים ואנו זקוקים להם במקומות מגוונים. הקיץ בישראל הוא חם מאוד ולכן אנו חייבים פתרון מפני השמש. בחורף אנו זקוקים להגנה מפני הגשם בכל מיני סיטואציות. בכתבה הבאה נסביר אילו סוגי גזיבו קיימים ולאילו שימושים.גזיבו לגינה למי שיש גינה בבית, ודאי הוא היה רוצה להנות ממנה ולשבת בה מידי פעם ואפילו כל יום. בעונת הקיץ כשמאוד חם, אם אין לנו מקור צל, קשה מאוד לשבת בחוץ ואנו נמנעים מכך. בחורף, כאשר יורד גשם, אנו נישאר בבית אם אין לנו קירוי. כדי להכשיר את הגינה לישיבה בקיץ ובחורף, כדאי למצוא פתרון הצללה וקירוי. אחת הדרכים ליצירת הצללה בגינה היא בעזרת גזיבו לגינה. הגזיבו הוא למעשה הצללה מרובעת או מלבנית שנראית כמו קירוי והצללה קבועים והעלות שלו יותר נמוכה ולא מצריכה היתר בנייה. מהסיבות האלו, לגזיבו יש יתרון גדול מאוד בגינו ביתיות.גזיבו למרפסת גזיבו ניתן להניח גם במרפסות סוכה שאינן מקורות. כדאי לרכוש גזיבו למרפסת לפי הגודל של המרפסת. בדקו את הרוחב והאורך של המרפסת והתאימו אותו כך שעמודי הגזיבו יהיו צמודים לפינות.גזיבו ליםכשאנו הולכים לים, אנו זקוקים לצל מהשמש הקופחת, כאשר לאף אחד מאיתנו אין כוח וזמן להתעסק עם שמשייה פשוטה שיש לקבע בתוך החול. במקום זאת אנו יכולים לרכוש מיני גזיבו שניתן לפתוח בקלות ולייצר צל נרחב ונוח. מיני גזיבו הוא מקור צל מצוין, נפתח בקלות, נסגר בקלות וניתן לנשיאה נוחה ואחסון בתוך תא המטען של הרכב.גזיבו לאירועים

לא כל האירועים המשמחים מתרחשים באולם או גן אירועים. לפעמים אירועים משמחים מתרחשים בחצר של בית, בפארק וכדומה. למטרה זו אנו זקוקים לגזיבו מקורה בעל דפנות ששומרות מפני הגשם בחורף ויוצרות צל בקיץ או אזור מקורה כאשר יש רוחות פחות נעימות. גזיבו לאירועים הוא פתרון מעולה נייד שניתן לבנות ממש בקלות זמן קצר לפני האירוע. עם מספר צליות גזיבו ניתן ליצור מתחם אירוע מושלם ולסדר בתוכו שולחנות עם כיסאות ממש כמו שהייתם מסדרים באירוע בתוך אולם או בגן אירועים.

גזיבו לירידים ממותג

עסקים רבים הולכים לירידי מוצרים על מנת למכור ולשווק את המוצרים שלהם והם זקוקים גם למקור צל עבור העובדים וגם לפריט שיבצע חלוקה טובה וייצור תיחום בינם לבין עסקים אחרים. גזיבו ממותג הוא בדיוק מה שעסק צריך כאשר הוא נמצא ביריד. הוא מקים אותו בקלות, מסדר את הסחורה ולא צריך להביא שום דבר שממתג כי הגזיבו עצמו ממותג הלוגו של העסק ויוצר בידול מהעסקים האחרים. גזיבו ממותג בעל יתרונות רבים, כך שכל עסק חייב שיהיה לפחות אחד כזה. ניתן לרכוש את הגזיבו בגדלים מגוונים וצבעים מגוונים.