בלוג

הכן את פתרונות הקירוי לחורף

קולקציית קיץ 2022 בפתח

רוב האנשים יודעים מהו פתרון הצללה מפני השמש, אך גם בחורף אנו זקוקים לאחד כדי לשבת בחוץ בימים גשומים ולהנות מהאוויר הנקי. אחד הפתרונות המעולים לקירוי בחורף הוא גזיבו נגד גשם שיכול לשמש אתכם גם בחורף וגם בקיץ.

מהו גזיבו בחורף?

גזיבו בחורף הוא למעשה גזיבו מקורה מכל צידיו. הדפנות עשויות מבד פוליאסטר חזק ועבה שלא מאפשר כניסה של גשם. על הדפנות יש מעין חלונות שקופים וסגורים המאפשרים לכם לראות את הנוף שבחוץ, להנות ממנו, להרגיש את הישיבה מחוץ לבית ועם זאת להיות מוגנים מהגשם. את הדפנות ניתן לקפל כאשר יש ימים יפים יותר.

מהו גזיבו בקיץ?

גזיבו בקיץ הוא אותו גזיבו מהחורף, רק שהוא ללא דפנות והבד היחיד שיש עליו הוא הבד העליון שמצל מפני השמש. זהו הגזיבו הקלאסי שאנו רואים בדרך כלל בחצרות, בעסקים ובירידים. ניתן לרכוש אותו בצורה הזו או כזה שיש לו דפנות שניתן לחבר.

איך מכינים את הגינה או המרפסת לחורף?

אם אין לכם קירוי במרפסת או הגינה ואתם חוששים שפינת הישיבה תירטב, חשוב שתרכשו פינת ישיבה מחומרים שהמים לא הורסים. כמו כן, ניתן ואפילו מומלץ לרכוש גזיבו לחורף שישמור על פינת הישיבה היטב ויאפשר לכם לשבת בה גם בחורף. זהו פתרון מצוין שיהפוך את המרפסת שלכם להיות שמישה גם בימים הקרים והרטובים.

כמה עולה גזיבו נגד גשם?

טווח המחירים של גזיבו נגד גשם משתנה בהתאם לגודל הגזיבו וסוגו. ככל שגודל הגזיבו גדול יותר, כך העלות שלו תהיה גבוהה יותר. ניתן למצוא כיום גזיבו נגד גשם בעלות התחלתית של 2000 שקלים ומצאתם פתרון קירוי מעולה לטווח ארוך.

מה מקבלים בסט של גזיבו גשם להרכבה?

סט של גזיבו גשם מורכב מארבע מוטות מתכת, חיבור מתכת היוצר את הגגון, בד לגגון הגזיבו, סט של 4 קירות לקירוי ארבעת הצדדים, משקולות שתפקידן לדאוג שהגזיבו יהיה יציב. חלק מרכיבים אלו הוא בתוספת תשלום וניתן להחליט האם אתם מעוניינים בכל הסט או רק בחלק ממנו.

ממה עשוי בד הגזיבו?

בד הגזיבו מורכב מפוליאסטר איכותי ועבה. הוא עמיד למים, מעכב בערה ויש לו תכונות אנטי פטרייתיות המאפשרות לו לשהות בגשם ולא לפתח עובש. הגג של הגזיבו עמיד בפני קרני UV והתפרים שלו חזקים מאוד ומאפשרים מתיחה של הבד.

אילו סוגי גזיבו ניתן לרכוש?

יש כיום מספר סוגים שונים של גזיבו המשרתים צרכים מגוונים מעבר לצורך של קירוי בזמן גשם. גזיבו יכול לשמש אתכם כקירוי לחנייה, גזיבו מיני מעולה לנשיאה כאשר הולכים לים או לפיקניק בפארק. גזיבו מצוין כתחליף לפרגולה כאשר אין היתר לבנות אחת והוא מצוין עבור עסקים שמעוניינים בקירוי יחד עם מיתוג. לגזיבו יתרונות רבים והוא פתרון מצוין.