בלוג

איך ליצור פינת ישיבה קסומה בחצר או המרפסת?

איך ליצור פינת ישיבה קסומה בחצר או המרפסת?

יש לכם חצר או מרפסת והחלטתם שהגיע הזמן ליצור לעצמכם פינת ישיבה נעימה, כזו שניתן לבלות בה בכיף. אז איך תיצרו פינה כזו? הכנו עבורכם מספר טיפים חשובים לתכנון הפינה האהובה.

  1. השראה – לפני שאתם מתחילים ברכישת הפריטים עבור המרפסת, אנו מציעים שתחפשו תחילה השראה. הדרך לעשות זאת היא להתחיל לחפש תמונות של עיצוב מרפסות באינטרנט או בפינטרסט. בעזרת ההשראה תוכלו לבחור את המראה שאתם רוצים ליצור בחצר או המרפסת שלכם.
  2. פתרון הצללה – אי אפשר ליצור פינה נעימה במרפסת בלי ליצור עבורה הצללה ראויה. פתרון ההצללה האיכותי ביותר והזמין ביותר כיום הוא ללא ספק גזיבו שמגיע עם המון יתרונות, בניהן האפשרות לקפל אותו כשרוצים ולאחסן במחסן וגם האפשרות להוסיף לו מגוון תוספות שהופכות אותו למצוין גם בעונת החורף.
  3. מדידות – לאחר שקיבלתם השראה ואתם יודעים מה יהיה פתרון ההצללה הרלוונטי עבורכם, זה הזמן להתחיל במדידות. קחו מטר, בדקו מה האורך והרוחב של האזור. לאחר מכן, תמדדו את האזור שבו תציבו את פינת הישיבה שלכם.

בעניין של פינות ישיבה, כדאי לדעת שיש המון אפשרויות. לא תמיד צריך ללכת על פינת ישיבה הכוללת כיסאות ושולחן. בהחלט אפשר ליצור פינה קצת פחות רשמית הכוללת כיסאות זולה נמוכים או פופים איכותיים לילדים  שיכולים להפוך את המקום למשהו הרבה יותר נעים וכיפי.

  1. בחירת צבעים – אילו צבעים יהיו לכם במרפסת? בחרו צבע עבור הגזיבו וגם צבעים עבור פינת הישיבה והכריות והמזרונים שלה. אם בחרתם בפופים, דעו שיש המון אפשרויות לצבעים מרהיבים שיכולים להכניס הרבה הרמוניה לאותה פינה. ההמלצה שלנו, חישבו על סט צבעים הכולל שלושה צבעים סה”כ. צבע אחד יהיה צבע בהיר דומיננטי, צבע שני יהיה כהה יותר ודומיננטי והצבע השלישי הוא הצבע שנותן את הצבעוניות. גוונים של שמנת, ירוק ועץ מאוד הולכים יחד. גוונים של אפור, חרדל וטורקיז גם מאוד יפים יחד. נסו מספר שילובים עד שתגיעו לשילוב שמתאים לכם.
  2. סקר שוק – לאחר שהחלטתם איך תיראה הפינה במרפסת או החצר, יגיע הרגע שבו תצאו לרכוש את כל מה שאתם צריכים. על מנת לא לצאת בנזק כלכלי, רצוי לעשות קודם סקר שוק. בדקו מוצרים דומים בשלוש חנויות. צרו לכם אקסל מחירים וכך תדעו אילו מוצרים לרכוש בכל חנות. סקר שוק טוב יעזור לכם לחסוך כסף רב וליצור לעצמכם פינה מושלמת בלי לשבור תכנית חיסכון.

לסיכום, אם אתם רוצים ליצור לעצמכם פינה נעימה במרפסת או החצר, אלו השלבים שאנו ממליצים עליהם. ככל שתדייקו יותר, תקבלו פינה שיותר מתאימה עבורכם ובעלויות הרבה יותר משתלמות. השקיעו ביצירת הפינה מספר ימים ולאחר מכן, תתחילו להנות מישיבה נעימה בפינה המושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *