בלוג

אין לכם היתר לקירוי חניה? גזיבו הוא הפתרון

לכל מזג אוויר, פתרונות הצללה לגינה, לפארק, לקמפינג, לים או לחצר

בתים פרטיים חדשים ברוב המקרים מקבלים היתר בנייה לקירוי של החניה, אך זה לא תמיד כך. כשאין לנו היתר בנייה כזה, אנו צריכים למצוא פתרונות קירוי פריקים שניתן להניח ולפרק בכל עת. פרגולה וחניה מקורה בנויה לא נחשבות לפתרונות פריקים. יצירת מבנה שעליו תגדל צמחיה הוא פתרון המצריך מכם עבודה רבה ופחות מתאים למי שלא אוהב לעבוד בגינה או שאין לו זמן לכך. בשנים האחרונות אנו רואים פתרון מצוין ואיכותי שעושה את העבודה ויש לו הרבה מאוד יתרונות. בכתבה הבאה נעשה לכם הכרות עם פתרון ההצללה והקירוי גזיבו.

מהו גזיבו?

הגזיבו הוא למעשה שמשייה מרובעת בעלת בד עליון חזק היוצר הצללה מפני השמש והגנה טובה מפני קרני השמש הפוגעות ברכבים ובחורף יש לו דפנות בד שסוגרות אותו ומאפשרות קירוי מלא השומר על הרכב בגשם. הגזיבו מגיע במספר גדלים וניתן למצוא אותו גם בצורה המלבנית ולהתאים לחניה שלכם.

יתרון מספר 1 – גזיבו נייד

אחד היתרונות הגדולים של הגזיבו שהוא פתרון הצללה נייד. אם הבית לא שלכם, הוא יכול לעבור אתכם לבית הבא. כמו כן, אם שיניתם את אזור החניה, הוא יכול לעבור בקלות למקום החדש.

יתרון מספר 2 – מתקפל למחסן ופריק

כמו שאמרנו קודם, גזיבו הוא פתרון הצללה פריק ולכן הוא גם מתקפל בקלות וניתן לאחסון. אם מסיבה כלשהי אתם לא זקוקים לו כעת, תוכלו לקפל אותו בקלות ולאחסן עד לרגע שתרצו להשתמש בו מחדש.

יתרון מספר 3 – עלות מוזלת ומשתלמת ביחס לפתרונות אחרים

גזיבו הוא פתרון הצללה זול ביחס לפתרונות הצללה אחרים וקבועים שהעלות שלהם מסתכמת באלפי שקלים והם נשארים קבועים ולא ניתנים להזזה. אם רכשתם גזיבו, העלות הנמוכה יחד עם היתרונות הקודמים שהזכרנו, הופכים אותו לפתרון משתלם וטוב עם עוד הרבה יתרונות מעולים נוספים.

יתרון מספר 4 – עמיד מאוד ושומר על הרכב

הגזיבו עשוי מחומרים איכותיים מאוד. הבד שלו חזק ועבה וכך הוא שומר על הרכב מכניסה של שמש שהורסת את צבעו וגם מגשם, לכלוך ובוץ שיש להם נטייה להצטבר על שמשות הרכב. כמו כן, הוא מורכב על בסיס של מוטות מתכת חזקות המאפשרות לו להיות פתרון קירוי מצוין בחניה. מוטות המתכת לא מקבלות חלודה או קורוזיה ולא צריך לתחזק אותן כלל.

לסיכום, גזיבו לחניה הוא ללא ספק פתרון מצוין ופריק לקירוי. הוא לא מצריך מכם שום אישור או היתר מיוחד, הוא ניתן לפירוק והרכבה בקלות ומגיע עם ערכת נשיאה המאפשרת לכם גם לאחסן אותו בצורה טובה. לגזיבו יש שימושים נוספים והוא מעולה גם לעסקים וגם ליצירת פרגולה פריקה בפינת הישיבה בחצר. הוא מעוצב מאוד יפה ומוסיף יופי לגינת הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *