בלוג

איפה יכול לשמש אתכם גזיבו מתקפל?

בלוג איפה יכול לשמש אתכם גזיבו מתקפל?

הצללה במהלך הקיץ במרפסת השמש שלכם או בגינה היא בהחלט דבר רצוי המאפשר לכם להנות בדרך הכי טובה מהחלל החיצוני של הבית שלכם. אין ספק שלשבת עם כוס קפה בפינת הזולה שיצרתם לכם ללא הצללה, זה פחות נעים. בדיוק בשביל זה נועד הגזיבו. במאמר הבא נסביר מהו גזיבו? ואיפה הוא יכול לשמש אתכם בצורה הכי טובה.

פינת ישיבה בחצר

יש לכם חצר קטנה או גדולה? אתם רוצים להנות ממנה ולשבת בשמש עם כוס קולה קרה או כוס קפה? זה הזמן ליצור לעצמכם פינת ישיבה הכוללת הצללה בעזרת גזיבו מתקפל. כל מה שעליכם לעשות הוא לרכוש גזיבו בגוון שאתם מעוניינים בו ובמידות. לחבר אותו באזור שבחרתם לפינת הישיבה ולאחר מכן להציב את הספסלים שלכם, הכיסאות או השולחן. בדרך הזו אתם תיצרו לכם פינה ממש נעימה. את הפינה הייחודית ניתן לקשט באדניות עם פרחים ותבלינים והנה לכם פינה פסטורלית מושקעת בחצר הבית שלכם.

מטבח חוץ

יש לכם מטבח חוץ או אזור עם גריל פחמים מקצועי מנירוסטה? וודאי לא תרצו לבשל בהם כשיש שמש קופחת מעל ראשכם. גזיבו מתקפל הוא דרך מצוינת ליצור לעצמכם אזור מוצל שכיף לבשל בו ואפילו לארח. תוכלו להציב גם שולחן אוכל רחב עם כיסאות ולאכול בחוץ יחד עם כל המשפחה או החברים. אין ספק שהצללה עושה את ההבדל. היא מסתירה את השמש וגם יוצרת תחימה נהדרת באותו אזור.

פינת ישיבה במרפסת

מרפסות רבות מגיעות ללא הצללה כלל. אנשים רבים חושבים איזו הצללה תתאים בתוך המרפסת. פרגולה מעץ פעמים רבות אינה מתאימה במרפסת קטנה ובחג הסוכות היא לא מאפשרת לכם לנצל את המרפסת בשביל סוכה. אך אם תציבו במרפסת גזיבו מתקפל, לא תהיה לכם בעיה לעשות זאת. בימי הקיץ תוכלו לפתוח את הגזיבו שלכם וליצור במרפסת פינת ישיבה מוצלת ונעימה, לקראת ספטמבר וחג הסוכות תוכלו לפרק את הגזיבו לצורך הסוכה ומיד לאחר מכן תוכלו שוב להחזיר את ההצללה. אם אתם מעוניינים גם בקירוי לחורף, יש גזיבו מיוחד המתאים לתנאי גשם.

כמה יעלה לכם גזיבו?

אם נסתכל על העלויות של גזיבו, נבין כי מדובר במוצר איכותי מאוד בעלויות נמוכות בהרבה מפתרונות הצללה אחרים. מחירי הגזיבו נעים מ-500 שקלים ועד 7000 שקלים. הטווח הוא רחב בשל האיכות של הגזיבו, גודלו והתוספות שמתווספות אליו. אם מדובר בגזיבו מאוד פשוט, סביר להניח שמדובר בהצללה פשוטה לקיץ. אם דובר בגזיבו יותר יקר, ככל הנראה הגזיבו הזה יכול לשמש אתכם לאורך כל השנה, גם בימי החורף.

לסיכום, פתרון ההצללה הטוב ביותר כיום הוא גזיבו. לפתרון זה יש המון יתרונות בניהן המחיר הנמוך, האיכות וגם האפשרויות שהוא מקנה עבורכם בחצר או במרפסת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *