בלוג

לעצב את הגינה או המרפסת מחדש

לעצב את הגינה או המרפסת מחדש

כיום בישראל אפשר לראות כי יש שני סוגי בתים: בתי קרקע או דירות גן ודירות עם מרפסות. המשותף לסגנונות המגורים האלו זו הגינה או המרפסת שמאפשרים ישיבה בהם בהנאה מחוץ לבית. כדי שזה יקרה, על בעל הבית לעצב לעצמו את הגינה או המרפסת בצורה נוחה. עליו ליצור פינות ישיבה שבהם יוכל לשבת או לארח. וכמה יעלה לו לעצב את האזורים האלו מחדש? במאמר הבא תוכלו לקרוא על פריטים פשוטים ולא יקרים שיהפכו כל מרפסת וגינה למשודרגות יותר, בעלות משתלמת וכמובן נוחות.

לחדש את פינת הישיבה במרפסת

פינת ישיבה או פינת זולה הם למעשה החלק העיקרי שחשוב שיהיה לכם במרפסת או בגינה. זהו הפריט שיאפשר לכם לשבת בנוחות בכל זמן ביום. רובנו בטוחים כי פינות זולה הן פריט יקר, זה לא לגמרי נכון כי יש פינות ישיבה שהמחיר שלהן גבוה, אך חשוב לדעת שניתן כיום למצוא פינות זולה לגינה במחירים מפתיעים. פינת זולה ניתן לייצר גם באמצעות מזרנים שעליהם ניתן להניח כריות גדולות ונוחות. כמו כן, יש המון מקומות שבהם מוכרים פינו זולה מעץ בטווח מחירים של 1000-1500 שקלים.

להוסיף אדניות תבלינים ופרחים

כשאנו יוצאים לגינה או למרפסת, אנו רוצים לראות מה שאנו לא רואים בתוך הבית. אנו נחפש תמיד לראות את הצבע הירוק הטבעי של הצמחים. דרך ממש טובה להנות מהירוק במחירים מוזלים, היא פשוט לרכוש אדניות עם צמחי תבלין ופרחים. בדרך זו אתם למעשה יכולים גם לגדל צמחיה שתשרת אתכם אחר כך במטבח וגם להוסיף הרבה חן וצבעוניות לגינה או המרפסת שלכם. שלוש או ארבע אדניות בהחלט יספיקו למטרה זו והעלות תנוע בין 300-400 שקלים בלבד.

להוסיף שולחן קפה

פינות זולה לגינה במחירים מפתיעים יהיו מושלמות לגמרי כאשר תוסיפו להן גם שולחן קפה. הרי כל העניין בלשבת בחוץ זו היכולת לשבת ולשתות בכיף את הקפה, התה או הלימונדה הקרה ביום קיץ שטוף שמש. מומלץ בחום לרכוש גם שולחן קפה. לרוב שולחן כזה יגיע יחד עם פינת הזולה שתרכשו ואם לא, תמיד ניתן להוסיף שולחן כזה בעלות נמוכה של עד 500 שקלים ולפעמים הרבה פחות.

להוסיף ערסל

אין כמו ערסל מקרמה בגינה או המרפסת. ערסלי המקרמה מכניסים המון עניין ויופי ואם נודה על האמת, ממש כיף ונוח לשבת בהם ולהתנדנד. מומלץ להוסיף אחד כזה ולשבת בהנאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *